Πρακτικά ΓΣ Λάρισα 10-4-2017

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Πρακτικά ΓΣ Λάρισα 10-4-2017

Δημοσίευση από Admin Την / Το Τετ Αυγ 02, 2017 12:17 pm

ΠΡΑΚΤΙΚΑ Επαναληπτικής 3ης ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Συνήλθε, σήμερα, 10/04/2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 11:30 στο Εργατικό Κέντρο της Λάρισας, νομίμως η επαναληπτική 3η έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών, μετά από νόμιμη πρόσκληση του  προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, δυνάμει της 7ης απόφασης του Διοικητικού Συμβουλίου, η οποία γνωστοποιήθηκε στα μέλη, νομίμως και εμπροθέσμως,  προκειμένου να συζητηθούν τα θέματα που αναφέρονται στην ανωτέρω πρόκληση και δη:
1. Ίδρυση σε κάθε νομό δομών ΕΑΕ κάθε τύπου
2. Λειτουργία Τ.Ε και Π.Σ - Άρθρο 82, ν4368
3. Θέματα ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης
4. Διορισμοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Ειδική & Γενική) – N.4415/2016
5. Προτάσεις προς τα συνδικαλιστικά όργανα για εναρμόνιση δικαιωμάτων αναπληρωτών εκπαιδευτικών με εκείνα των μονίμων.

Η Γ.Σ συγκροτήθηκε με παρόντα 98 μέλη του Συλλόγου
Πρόκειται για επαναληπτική Γενική Συνέλευση, λόγω έλλειψης απαρτίας στην Γενική Συνέλευση που είχε προκηρυχθεί για τις 10 Απριλίου 2017 και ώρα 10:30 και καθώς το καταστατικό του Συλλόγου ορίζει ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί επαναληπτική Γενική Συνέλευση εντός τριών (3) ημερών ούσα, κατά τον τρόπον αυτόν η Γ.Σ σε νόμιμη απαρτία.
Τον λόγο πήρε ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου Σκρίμπας Μιχαήλ και διεξήγαγε τη διαδικασία εκλογής του προεδρείου της Γ.Σ.
Εν  συνεχεία, κατά την έναρξη της συνεδρίασης η Γ.Σ εξέλεξε ομόφωνα, ως Πρόεδρο τον Δημήτρη Βολιώτη ,και  ως Γραμματέα την Χριστίνα Φλώρου .

Μετά την διαπίστωση της νόμιμης απαρτίας και τη συγκρότηση σε σώμα της Γ.Σ ο Πρόεδρος του Δ.Σ  έθεσε υπόψη του Σώματος τα ανωτέρω στην περίληψη αναφερόμενα θέματα της ημερήσιας διάταξης.

Θέμα 1ο Ίδρυση σε κάθε νομό δομών ΕΑΕ κάθε τύπου

Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος: Θα πρέπει να συσταθούν ομάδες ανά νομό για να πετύχουμε ίδρυση τμημάτων ένταξης. Επίσης να γίνουν προσπάθειες ώστε η εγκύκλιος για την ίδρυση Τ.Ε να εκδίδεται όσο το δυνατόν νωρίτερα.
Σωτήρης Μπαλκίζας: Το ΚΕΔΔΥ και ο Δήμος Τρικάλων κάνουν ήδη κινήσεις. Γίνεται προσπάθεια για την ίδρυση ΕΕΓ στα Τρίκαλα φέτος. Είναι απαραίτητο να ιδρυθούν δομές ΕΑΕ σε κάθε νομό και να συμπληρωθούν δομές εκεί που χρειάζεται. Θα πρέπει επίσης να υπάρχουν δομές ΕΑΕ μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Γιώργος Κολλιός: Να ενεργοποιηθούν τα μέλη του Συλλόγου ώστε να λειτουργήσουν τα ιδρυθέντα ΕΕΛ.
Ασημάκης Βουλάγκας: Όσοι εργάζονται σε ΕΕΓ να κινητοποιηθούν για τα αντίστοιχα Λύκεια. Το παράδειγμα της Ελασσόνας είναι χαρακτηριστικό ότι αυτές οι κινητοποιήσεις λειτουργούν. Στην Καβάλα ιδρύθηκε και του χρόνου θα λειτουργήσει.
Μαρία Βαμβάτσικου: Στην Άρτα υπάρχουν παιδιά στα τμήματα ένταξης που θα έπρεπε να είναι σε ΕΕΓ. Υπάρχουν δυσκολίες λόγω έλλειψης κονδυλίων και χώρου. Γίνεται προσπάθεια για Τ.Ε στο γενικό λύκειο βάσει νόμου. Η εγκύκλιος όμως εξαιρεί τα γενικά λύκεια.
Ιωάννης Δεληγιάννης: Στην Άρτα πρέπει να υπάρξει πίεση για τον ίδιο σκοπό. Στο Κιλκίς υπάρχει ΕΕΓ με 70 άτομα αλλά δεν ιδρύθηκε ΕΕΛ.
κ.Φιρφιρής (Πρόεδρος Πανελληνίου Συλλόγου Αναπληρωτών Δασκάλων): Δεν υπάρχουν παντού ανάλογες ΕΑΕ για τη μετάβαση από την πρωτοβάθμια στη δευτεροβάθμια. Πρέπει να ιδρυθούν σε κάθε σχολείο δευτεροβάθμιας, αντίστοιχες δομές ΕΑΕ για την ομαλή μετάβαση των μαθητών.
Αναστασία Κολιοπούλου: Δεν υπάρχει ΕΕΓ στο νομό Βοιωτίας άρα υπάρχει δυσκολία στην ίδρυση ΕΕΛ.
Φιρφιρής: Θα πρέπει να γίνουν επαφές με προισταμένους των ΚΕΔΔΥ σε κάθε νομό. Λόγω έλλειψης δομής, πολλά παιδιά στα Τρίκαλα πάνε σε ΕΕΕΕΚ ενώ υπάρχει ανάγκη για ΕΕΓ. Να κατατεθεί πρόταση για την ύπαρξη και των δύο δομών σε κάθε νομό με τη σύμπραξη προϊσταμένων ΚΕΔΔΥ και Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.
Παναγιώτης Παπαδημητρίου:  Στα ΕΕΓ «κλαδεύτηκαν» ειδικότητες, κυρίως τεχνικές. Μειώθηκαν οι ώρες διδασκαλίας από 23 σε 15.
Ρίζος Καρακάσης: Καταγγελία για σχολείο της Αθήνας.
Βερόνικα Μπακόλα: Στη Λάρισα υπάρχουν 30 γνωματεύσεις στο 2ο Γυμνάσιο και ο διευθυντής αρνείται να λειτουργήσει το Τ.Ε.
κ.Παλάσκας: Οι ειδικότητες δεν «κλαδεύονται» αλλά τελειώνουν. Οι ειδικεύσεις θα υπάρξουν στα Λύκεια όταν αυτά ιδρυθούν. Ο Κασσιανός μας έλεγε μπούρδες.
Μαρία Μπέλλα: Θα πρέπει να γίνει πανελλαδική καταγραφή των ελλείψεων σε ΕΕΓ και ΕΕΛ και να συσταθούν ομάδες ανά νομό με στόχο την πίεση για την ίδρυσή τους. Να αναρτηθούν λίστες με τα σχολεία στην ομάδα στο διαδίκτυο και να πιέσουμε μέσω του συλλόγου για λειτουργία νέων δομών.
Ανθή Χασάνη: Να κατοχυρωθούν τα εργασιακά δικαιώματα των αναπληρωτών γιατί χωρίς αυτά η ίδρυση ΤΕ εξυπηρετεί τις τοποθετήσεις των μονίμων.
Μιχάλης Σκρίμπας: Θα πρέπει πρώτα να διεκδικήσουμε ένα σωστό πλαίσιο και μετά διορισμούς. Πρόταση να καταγραφούν οι δομές ΕΑΕ σε κάθε νομό και όπου λείπουν να ιδρυθούν και όπου δεν επαρκούν να συμπληρωθούν. Να προτάσσεται ο Σύλλογος σε αυτή τη διεκδίκηση. Στα εργαστήρια να επιμείνουμε για τα ΦΕΚ.
Οι παραπάνω προτάσεις για σύσταση ομάδων ανά νομό, καταγραφή των ελλείψεων σε ΣΜΕΑΕ και την προσπάθεια για ίδρυση νέων δομών, κατοχύρωσης εργασιακών δικαιωμάτων αναπληρωτών και δημιουργία σωστού και σταθερού πλαισίου λειτρουργίας της ΕΑΕ έγιναν ομόφωνα δεκτές από τη Συνέλευση.

Θέμα 2ο Λειτουργία Τ.Ε και Π.Σ - Άρθρο 82, ν4368

Κατερίνα Κανάκη: Απορούμε με το γεγονός ότι δεν υπάρχουν Τ.Ε στη Λάρισα. Η κ. Αναστασοπούλου δεν μπορεί να απαντήσει. Έχουμε παραδείγματα για το 14ο Γυμνάσιο Λάρισας και τα Γυμνάσια Ελασσόνας και Αγιάς όπου υπάρχει άρνηση από τους διευθυντές. Ο προϊστάμενος του ΚΕΔΔΥ επιβεβαιώνει το γεγονός. Οι συνάδελφοι της πρωτοβάθμιας δυσανασχετούν επειδή δεν υπάρχει συνέχεια στις δομές.  
Βασίλης Σίσκος: Επιβεβαιώνω το πρόβλημα στη Λάρισα και αντιπαραβάλω το νομό Καρδίτσας που στηρίζει την ειδική αγωγή. Διαπιστώνω ότι πολλοί μόνιμοι δουλεύουν εδώ και χρόνια σ’ αυτές τις δομές. Είναι θέμα της ΕΛΜΕ.
Παναγιώτης Θεοδωρόπουλος: Η λύση βρίσκεται σε ένα σκληρό πυρήνα ομάδων. Να γίνονται πιο συχνά επισκέψεις σε ΚΕΔΔΥ, ΕΛΜΕ και β/θμια. Να δίνονται από τα ΚΕΔΔΥ όλες οι περιπτώσεις μαθητών.
Μαρία Βαμβάτσικου: Το ΚΕΔΔΥ της Άρτας είναι πολύ συνεργάσιμο στο να δίνει στοιχεία.
Ρούφου: Επιβεβαιώνω τη βοήθεια που παρέχουν τα ΚΕΔΔΥ.
Παναγιώτης Παπαδημητρίου: Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε τη διαφοροποίησή μας από την α/βθμια. Ο Ν.4368 του Φεβρουαρίου αναφέρεται σε συνδιδασκαλία. Είναι η αρχή του τέλους των αναπληρωτών ειδικής αγωγής. Η προσωπική μου ερμηνεία είναι ότι οι μόνιμοι θα επιμορφώνονται κατ’ αυτό τον τρόπο και θα αντικαταστήσουν τους αναπληρωτές. Ο Ν.4415 που αναφέρεται στην τοποθέτηση μονίμων χωρίς προσόντα, καθιστά τα πράγματα χειρότερα. Στην πρωτοβάθμια δεν θίγονται γιατί δεν υπάρχουν ειδικότητες. Η Χιουρέα λέει ότι θα καταργηθούν τα Τ.Ε. (σχόλιο από το ακροατήριο ότι επρόκειτο για αστείο). Και σύμφωνα με το νόμο που ορίζει κύριο και επικουρικό πίνακα, στον επικουρικό έχουμε τους αναπληρωτές των αναπληρωτών. Θα πρέπει να πάρουμε απόφαση σαν Σύλλογος για τη συνδιδασκαλία και η δική μου θέση είναι ότι θα πρέπει να είμαστε αντίθετοι.
Γκίλια: Σχετικά με την περίπτωση παράλληλης στήριξης στην Πτολεμαΐδα. Μου ζητούν να κάθομαι στο τελευταίο θρανίο για να μην ακούγομαι. Διαπιστώνω ότι και να θέλαμε συνδιδασκαλία, αυτό δε γίνεται.
Νίκος Μάντζιος: Σχετικά με τα Τ.Ε. Δε θα έπρεπε να εξαρτάται από τους διευθυντές η ίδρυση ή όχι του Τ.Ε. Να εφαρμόζεται ο νόμος χωρίς να σχετίζεται με τις ορέξεις του κάθε διευθυντή.
Μιχάλης Σκρίμπας: Θα πρέπει: 1)Τα ΚΕΔΔΥ να στελεχωθούν με μόνιμο προσωπικό για να μην υπάρχει δικαιολογία για την καθυστέρηση των γνωματεύσεων. 2) Να καταγράφονται οι μαθητές με ειδικές εκπαίδευσης στο ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου μέσω των ΚΕΔΔΥ, για να μην εξαρτάται από τον διευθυντή η ίδρυση του Τ.Ε. 3) Στο θέμα της συνδιδασκαλίας να οριστεί το πλαίσιο. Να δίνεται η δυνατότητα στον καθηγητή Ε.Α να χειρίζεται τη συνδιδασκαλία, η βαθμολογία να μπαίνει από τον καθηγητή Ε.Α και η εξέταση των μαθητών να γίνεται με βάση το βιβλίο ύλης Ε.Α. Ο Σύλλογος διδασκόντων να μην αποφασίζει για τη συνδιδασκαλία γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα είναι αρνητικός. Να υπάρχει ευελιξία στη δημιουργία των ομάδων. 4) Να ιδρυθούν με υπουργική απόφαση Τ.Ε σε κάθε γυμνάσιο και λύκειο. Να δούμε και ποιες ειδικότητες θα διδάσκουν στα Τ.Ε και να γίνουν προτάσεις. 5) Η παράλληλη στήριξη να γίνει παντού πλήρους ωραρίου.

Βασίλης Σίσκος: Οι διευθυντές δεν προχωρούν τις διαδικασίες για τα Τ.Ε. Θα πρέπει πρώτα να στελεχώνονται τα ΚΕΔΔΥ και τα ειδικά σχολεία και μετά όλα τα υπόλοιπα. Να ενημερωθούμε όλοι για τους νόμους της Ε.Α. Τα στατιστικά στοιχεία για τα Τ.Ε είναι 1.870 Τ.Ε στην α/θμια και 278 στη β/θμια.
Οι προτάσεις των Σκρίμπα και Σίσκου γίνονται δεκτές από τη Συνέλευση.
Α. Βουλάγκας και Τσολάκη: Να έχει ο σύλλογος νομική κάλυψη για τις περιπτώσεις όπου διαπιστώνεται παρανομία.
Η πρόταση γίνεται δεκτή από τη Συνέλευση.

Θέμα 3ο Θέματα ειδικής επαγγελματικής εκπαίδευσης

Αναστασία Κολιοπούλου: Στη Λειβαδιά το εργαστήριο Αρτοποιίας- Ζαχαροπαλστικής υπολειτουργεί. Δεν έχει καθηγητή και σκοπός του Δ/ντη είναι να κλείσει την ειδικότητα.
Μιχάλης Σκρίμπας: Η συζήτηση πρέπει να γίνει σε ευρύτερο πλαίσιο. Παράδειγμα, τι αποτέλεσμα θέλουμε να έχει για τους μαθητές η φοίτηση στα ΕΕΕΕΚ? Να ξεκαθαρίσουμε τις δομές και το τι δυνατότητες δίνουμε στους μαθητές. Τα επαγγελματικά δικαιώματα των μαθητών είναι ασαφή.
Παναγιώτης Σταμάτης: Στα ΕΕΕΕΚ πηγαίνουν τα παιδιά που δε δέχονται στα ΕΕΓ. Τα ΕΕΕΕΚ πρέπει να υπάρχουν γιατί ανήκουν στην υποχρεωτική εκπαίδευση. Στα ΕΕΕΕΚ φοιτούν βαριά περιστατικά αλλά και λειτουργικά παιδιά των ΕΕΓ.  Δεν υπάρχουν αναλυτικά προγράμματα και βιβλία. Προτείνω να υπάρξουν 2 κατευθύνσεις. Να υπάρχει μια κατηγορία με τις βαριές περιπτώσεις και να ακολουθείται ένα μοντέλο με βασικά μαθήματα. Στη δεύτερη κατηγορία να υπάρχουν 2 κατευθύνσεις που να οδηγούν σε ισότιμο πτυχίο. Εδώ τώρα έχουμε απολυτήριο και με μαθητεία ενός έτους ο μαθητής βγαίνει στην αγορά εργασίας. Να διδάσκονται προεπαγγελματικές δεξιότητες για να μη χαθούν θέσεις και να υπάρχουν 2 κατευθύνσεις. Σε ό,τι αφορά τα ΕΕΛ και η ΕΝΕΛΕΑ υποστηρίζει τη διατήρηση του υπάρχοντος πλαισίου.
Χριστίνα Κοτρώνη: Το αδιαβάθμητο του ΕΕΕΕΚ δίνει τη δυνατότητα στην α/βθμια να παίρνει θέσεις εκεί και να χάνονται θέσεις καθηγητών β/θμιας, ενώ οι δεύτεροι είναι αυτοί που πρέπει να τα στελεχώνουν. Να συνταχθεί σχετικό κείμενο που να υποστηρίζει τα παραπάνω και να ψηφιστεί.    
Μιχάλης Σκρίμπας: Οι δάσκαλοι δεν πρέπει να βρίσκονται στα ΕΕΕΕΚ. Στα ΕΕΓ να ξέρουμε τα εργαστήρια που είναι ιδρυμένα με ΦΕΚ και τις ειδικότητες. Να συζητηθεί το 70% σε μαθήματα γενικής παιδείας και 30% εργαστηριακά. Στο 3ο έτος να αντιστρέφεται με την προϋπόθεση  τα 5 χρόνια φοίτησης. Ο Σύλλογος να καταθέσει τη θέση του.
Γιώργος Κολλιός: Στα ΕΕΓ και τα ΕΕΛ υπάρχουν 4 τάξεις. Πρόταση για μεταβατική περίοδο στη Γ και Δ τάξη για να μη χαθούν ειδικότητες και να μη γυρνούν τα παιδιά 2 χρόνια πίσω. Στο ωρολόγιο πρόγραμμα να προστεθούν προεπαγγελματικά μαθήματα για να είναι ομαλή η ένταξη στο Λύκειο. Δεύτερη πρόταση, τα παιδιά που τελειώνουν την Ε τάξη, να γράφονται στη Β λυκείου.
Παναγιώτης Σταμάτης: Πρόταση για προκαταρκτική φάση στα ΕΕΕΕΚ, για να μπορεί το παιδί να είναι ευέλικτο στην κατεύθυνση με απόφαση ΚΕΔΔΥ και Συλλόγου Διδασκόντων. Υπάρχουν αντιδράσεις για τις ειδικότητες. Το σχολείο δε γίνεται για τους εκπαιδευτικούς. Δε γίνεται να δοθούν ειδικότητες σε κάθε κατεύθυνση γιατί δεν υπάρχει ωρολόγιο πρόγραμμα, άρα να μην καθησυχάζουν οι εκπαιδευτικοί.
Ελευθερία Σκρίμπα. : Η αυτόνομη διαβίωση στο ΕΕΕΕΚ να αποτελεί κοινό μάθημα.
Ψηφοφορία για το αν θα πρέπει να παραμείνει το ΕΕΕΕΚ ως έχει ή να γίνει κάποια από τις αλλαγές που προτάθηκαν.
Πρόταση Σταμάτη: 10 ψήφοι
Πρόταση να παραμείνει το ΕΕΕΕΚ ως έχει: 17 ψήφοι
Λευκά: 24
Βασίλης Σίσκος: Ψηφίστηκε να παραμείνει το ΕΕΕΕΚ ως έχει αλλά με αυτό τον τρόπο θα χάνονται θέσεις εργασίας.  
Ψηφίζεται ομόφωνα να εργάζονται στα ΕΕΕΕΚ μόνο εκπαιδευτικοί δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Μαρία Μπέλλα: Αντιπρόταση στον Κολλιό. Οι τεχνικές ειδικότητες κάνουν καλό στα παιδιά. Το ωρολόγιο πρόγραμμα των ΤΕΕ να παραμείνει, αλλιώς να υπάρξει μεταβατικό στάδιο στις Α και Β γυμνασίου και στη Γ γυμνασίου να μπαίνουν ειδικότητες. Όπως ήταν το πρόγραμμα των ΤΕΕ β’ βαθμίδας.
Μιχάλης Σκρίμπας: Στο ΕΕΕΕΚ το ωρολόγιο της Α βαθμίδας και στο ΕΕΓ το ωρολόγιο της Β βαθμίδας.
Γιώργος Κολλιός: Πού στήριξε το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο τα ΤΕΕ; Τι έγινε μέχρι τώρα;
Ψηφίζεται ομόφωνα από τη Συνέλευση ο συνδυασμός των προτάσεων Κολλιού και Μπέλλα.

Θέμα 4ο Διορισμοί στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Ειδική & Γενική) – N.4415/2016
Χ. Κοτρώνη: Ενημέρωση από τη συνάντηση στο Υπουργείο. Ο υπουργός αρνείται να κάνει διορισμούς.
Π. Σταμάτης: Δεν υπάρχουν χρήματα. Η Τρίμμη πρότεινε να προσλαμβάνονται οι αναπληρωτές για 2 χρόνια και ο Γαβρόγλου είπε ότι θα προσπαθήσει να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας των αναπληρωτών.
Μ. Σκρίμπας: Παρά τα όσα ψηφίστηκαν με τους πρόσφατους νόμους, ο σύλλογος πρέπει να κάνει προτάσεις. Δεν πρέπει να βρίσκεται κανένας εκπαιδευτικός χωρίς προσόντα σε θέσεις ΕΑΕ. Για τα σεμινάρια πρέπει να το δούμε προσεκτικά. Αν ψηφίσουμε ότι πρέπει να ισχύουν, θα το εκμεταλλευτούν και οι μόνιμοι. Ο Σύλλογος πρέπει να καταλήξει για το νόμο 4415 και να αποφασίσει. Για τους γονείς ΑμεΑ να προτείνουμε ως σύλλογος τι πρέπει να γίνει γι’ αυτούς που δεν έχουν ακαδημαϊκά προσόντα.
Χ. Κοτρώνη: Στις 05/05/17 γίνεται γενική συνέλευση συλλόγων με θέμα τους μόνιμους διορισμούς. Πρέπει να σκεφτούμε ιδέες για δράσεις. Ο Γαβρόγλου δε φαινόταν ενημερωμένος για το οξύμωρο, ότι μόνιμοι χωρίς προσόντα μπαίνουν στην ΕΑΕ.
Μ. Σκρίμπας: Ο 4415 πρέπει να σχολιαστεί.
Π. Παπαδημητρίου: Όλη η ΕΑ πληρώνεται από το ΕΣΠΑ. Θέλουν να μειώσουν το προσωπικό και τη βθμια δε τη σκέφτονται καν. Πιστεύουν ότι η ειδική αγωγή τελειώνει στο δημοτικό. Οι διορισμοί, αν θα γίνουν, θα γίνουν μέσα από τη Γενική και σα Σύλλογος πρέπει να έχουμε μια γενική άποψη για τον τρόπο διορισμών. Η πρόταση είναι να διεκδικήσουμε μόνιμους διορισμούς όπου η προϋπηρεσία θα παίζει πρωτεύοντα ρόλο. Έτσι κι αλλιώς όλοι σε λίγο θα έχουν αποκτήσει μεταπτυχιακό. Η πλειοψηφία των αναπληρωτών ΕΑΕ δεν έχει ΑΣΕΠ του 2008, οπότε δε χρειάζεται να ληφθεί υπόψιν.
Η παραπάνω πρόταση ψηφίστηκε ομόφωνα από τη Συνέλευση.
Ακολούθησε συζήτηση για τα κριτήρια μοριοδότησης στους πίνακες αναπληρωτών ΕΑΕ.
Μ. Μπέλλα: Τα σεμινάρια μέχρι το 2010 να αποτελούν προσόν ένταξης στην ΕΑ, αλλά να μην μοριοδοτούνται. Τα ακαδημαϊκά κριτήρια να υπερτερούν των κοινωνικών και ο βαθμός πτυχίου να μην προσμετράται.
Μ. Σκρίμπας: Το σεμινάριο να είναι προσόν ένταξης γι΄αυτούς που το απέκτησαν μέχρι το 2010. Να μοριοδοτούνται τα ακαδημαϊκά κριτήρια ως έχουν, αλλά όχι αθροιστικά και να διατηρηθούν τα κοινωνικά κριτήρια στους πίνακες. Από όλα τα κριτήρια, ακαδημαϊκά και κοινωνικά, να μοριοδοτείται το ανώτερο, και να  μην υπερτερούν σε μοριοδότηση τα κοινωνικά έναντι των ακαδημαϊκών. Στα ακαδημαϊκά κριτήρια να περιλαμβάνονται το διδακτορικό, το μεταπτυχιακό και το σεμινάριο μέχρι το 2010.
κ.Κρομμύδα: Να μείνει η μοριοδότηση ως έχει.
Β. Σίσκος: Να διεκδικήσουμε μόνιμους διορισμούς. Για τη μοριοδότηση κανένα κοινωνικό κριτήριο δε θα πρέπει να ξεπερνά τα ακαδημαϊκά. Τα κριτήρια να μην υπολογίζονται αθροιστικά και να μη μετρά ο βαθμός πτυχίου.
Χριστιά Λάππα: Συμφωνώ με το Σκρίμπα αλλά να μετρούν τα ακαδημαϊκά αθροιστικά.
κα. Αναγνώστου: Η πρόταση του Σκρίμπα συν το κριτήριο των 50 μηνών προϋπηρεσίας για ένταξη στους πίνακες.
Η Συνέλευση εξέτασε τις παραπάνω προτάσεις και κατέληξε με την ψήφο της πλειοψηφίας στην παρακάτω θέση σχετικά με τα κριτήρια μοριοδότησης.
1. Τα σεμινάρια να αποτελούν προσόν ένταξης μόνο εφόσον έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι το 2010.
2. Τα ακαδημαϊκά κριτήρια να μη μοριοδοτούνται αθροιστικά.
3. Να μην μετρά ο βαθμός πτυχίου.
4. Τα κοινωνικά κριτήρια να μοριοδοτούνται όχι περισσότερο από το χαμηλότερο σε μοριοδότηση ακαδημαϊκό κριτήριο και όχι αθροιστικά.
5. Μοριοδότηση της προϋπηρεσίας με 0,25 μόρια ανά μήνα.
Σχετικά με τις προσλήψεις αναπληρωτών στην περίπτωση εξάντλησης πινάκων μιας ειδικότητας, η Συνέλευση κατέληξε με την ψήφο της πλειοψηφίας στην παρακάτω θέση:
Όταν ο  πίνακας μιας ειδικότητας εξαντλείται αλλά υπάρχουν διαθέσιμοι συνάδελφοι από πίνακα άλλης ειδικότητας με Α’ ανάθεση στο εργαστήριο-μάθημα, να μη γίνεται πρόσληψη από τον πίνακα γενικής για να καλυφθούν οι ανάγκες της ειδικότητας που εξαντλήθηκε, αλλά να γίνεται πρόσληψη από τον πίνακα άλλης ειδικότητας με Α’ ανάθεση στο μάθημα-εργαστήριο.  

Μετά από την διαλογική συζήτηση και ψήφιση των ανωτέρω θεμάτων, η Γ.Σ έλαβε τέλος και υπογράφεται το παρόν πρακτικό από τα παρόντα μέλη, όπως ακολουθεί.

Ο πρόεδρος της Γ.Σ Ο Γραμματέας

Admin
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 64
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2013

http://sakea.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης